sobota, 13 marca 2021

The Untamed (Nieokiełznany)

 Bardzo polecam ten chiński serial miłośnikom fantasy i nie tylko. Film warty czasu spędzonego przed ekranem i to z bardzo wielu powodów. Zachwyciłam się nim, a o zachwyt u mnie trudno:) Okazję do obejrzenia tego serialu stworzyła mi córka. Wykorzystałyśmy jej złe samopoczucie po szczepieniu i pozwoliłyśmy sobie na szaleństwo pooglądania 50 odcinków w 4 dni:)


I jeszcze trochę więcej muzyki:)



Film ten jest jednym z wielu przykładów, jak z całkiem kiepskiej książki powstaje całkiem dobry obraz.

2 komentarze:

  1. dziękuję za polecenie :) to coś dla mnie :* uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz jak pooglądasz, bo ja coś za mocno jestem uzależniona od tego filmu i ścieżki dźwiękowej. Może ze mną jest już coś nie tak.
      oglądam na Viki.com

      Usuń