piątek, 3 czerwca 2022

To niech będzie "Dzień Rowerka"

 Niestety  z wielu powodów mój rower sobie odpoczywa. Taki trochę zły dla mnie nastał czas. Za to moja najstarsza siostra kupiła sobie z okazji swoich 70 urodzin rower wyścigowy:). Jestem z niej bardzo dumna. Poradziła sobie z nowotworem, operacją kręgosłupa i wieloma innymi komplikacjami życiowymi. To najbardziej zakręcona i pokręcona siostra. W wielu sprawach różnimy się tak bardzo, że ja zwyczajnie odpuszczam, ale siostra to siostra i niech się jej dobrze wiedzie i jedzie.

Lech Janerka - Rower

11 komentarzy:

  1. Tylko podziwiać, na prawdę:). Super babka ta twoja siostra :). Wielu w jej wieku gnuśnieje we własnych domach, i to wcale nie z powodu chorób, a zwykłego lenistwa.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, każdy żyje jak umie i jak chce lub może :)

      Usuń
  2. Dobry wieczór.

    Nie mogę się jakoś przemóc do swojego roweru po artroskopii kolana. Obawiam się jakoś problemów z kolanami. Meh. A parę lat temu potrafiłem dzień w dzień 40 kilometry przejeżdżać.

    Trzeba podziwiać i inspirować się osobami, które mimo przeszkód idą przez życie intensywnie.

    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś spotkałam człowieka w górach, który po takim zabiegu po dwóch latach wrócił do wędrowania. Tak więc wszystko dobre jeszcze może się zdarzyć, czego Ci życzę:)

      Usuń
  3. Pozdrowienia dla sióstr. Mnie od rowerowania odstrasza codzienny deszcz i kierowcy idioci. W Irlandii kierowcy nie potrafią z rowerzystami zgodnie na drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia:)
      Deszczu to trochę odeślij do mnie, ale głupich kierowców zachowaj w Irlandii, bo takowych mamy tutaj pod dostatkiem. Ja z rowerem i wieloma innymi milszymi rzeczami poczekam bliżej jesieni. Teraz jestem tak jakoś totalnie zmęczona i zniechęcona. Starawa już jestem, a sens życia mi umyka i czuję się jak ten Robin Hood z "Czwartej strzały" "Sprawiedliwość, równość, a gdzie w tym wszystkim jest człowiek (...) kim jestem i po co to wszystko..." Nawet drzew mam pod dostatkiem i mogę walić w nie głową do woli :):) Jeśli chcesz poprawić sobie nieco humor https://www.youtube.com/watch?v=atAH1r-_9N4

      Usuń
    2. Deszcze posyłam, proszę bardzo.... Kurcze, jak bliskie mi są Twoje słowa. Idę pooglądać i poprawić humor i zostawiam kilka nutek https://www.youtube.com/watch?v=xglwcIWWIxI

      Usuń
    3. Pełna wymiana:)
      Dziękuję

      Usuń
    4. Dzisiaj nad ranem popadał piękny deszcz. Postarałaś się:)

      Usuń
    5. Brawo deszcz, a tutaj taki kwałek https://www.youtube.com/watch?v=gADpgGZBk9A

      Usuń
    6. Ładny smutny kawałek. Dzięki:)

      Usuń