niedziela, 30 maja 2021

Nie tylko na dziko.

Zupa na dziko. (Gdy pies zje bylicę. pozna czarownicę (Gaj)).

Przebiegnij się po ogrodzie i nazbieraj podagrycznika, bylicy, pokrzywy, młodego słonecznika i czosnku. Wrzuć to wszystko do gara i zblenduj jak ja lub też nie. Sól i reszta do smaku.



Wraz z upływem lat i ubytkiem sił dziczeję ja i mój ogród;)

Bylica estragon, mięta, konwalie i dużo ziela:)


Mięta wśród kwiatków:)


Wysiany na dziko pod czereśnią rumianek.
 

 Jaskółcze ziele w towarzystwie białej róży.


Chrzan z topinamburem w zielonym towarzystwie..


Wrotycz dobry dla królików, kur i ludzi w potrzebie.


Dawno temu posadziłam kilka krzaczków poziomek. Teraz mam je prawie pod każdym drzewem. Same sobie rosną. Młode listki suszę na herbatkę a owoce pożeramy:)


Dziki Wtorek:)



Żywokost.


Samosiejka oregano.



Zawilce amerykańskie w polski lesie walczą o lepsze z podagrycznikiem i barwinkiem.


Kocia ścieżka:)


I dzika muzyka:)



A to już samo nie chce rosnąć.
Rośnie wspomagane rehabilitacją i tramalem:)











Miastowa pietruszka naciowa:)



Młodzieżówka.


Staruszkowie.


Moje pełniki w pełne krasie:)





11 komentarzy:

  1. Kobieto Miła ależ masz tam rozmaitość, jak w raju. Troszkę na dziko, trochę pod folią a cała reszta w równiutkich rządkach. I dla oczu i dla żołądka. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Roboty po pachy i dzikość w natarciu. Dużo zdrowia i radości życzę. Pięknie masz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie pachnie tu, ziołowo, troche dziko, troche pracowicie, ale bardzo przyjaźnie 🌼🌸
    Pozdrowienia piękne zostawiam 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to doskonałe sąsiedztwo:-) rośliny same wiedzą, kto im sprzyja. Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie lubię wszystkie Twoje zioła i ziółka. Masz pachnący ogród, u mnie to głównie woń grillowanych dymów się unosi z okolicy. Serio, sąsiad Brazylijczyk chyba nie śpi, tylko grilluje. Poza tym u Ciebie życie kwitnie, drepcze, przeciąga się w polu. Wspaniale. No i te wszystkie barwy, letnie już pomruki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję bardzo. Ja wręcz nie nawiedzę tych gilowanych zapachów.
      Życie kwitnie:) a ja drepczę.

      Usuń