niedziela, 20 stycznia 2019

Słynne ciasteczka :)

Wierząc głęboko w przeciwzapalne właściwości orkiszu  upiekłam ciasteczka według tego przepisu kilk ,oczywiście z pewnymi modyfikacjami :). Moje są zrobione z odwrotnej proporcji mąki i migdałów. Migdały mieliłam w maszynce. Z tego powodu  ciasteczka wygodniej było kształtować dłońmi.


 Słynne ciasteczka i kawa żołędziowa z imbirem, cynamonem, kolendrą :) 


Jako że pożarłam milion ciasteczkowych kalorii trzeba było ruszyć dupsko :)
Najpierw wzdłuż rzeki.


To leżące w wodzie drzewo to nadziemna część bobrzego domu.


Pierwszy w tym roku lodowy zator na Bugu.


Potem pobieżeliśmy do lasu :)
Miejscami śniegu jak na lekarstwo, ale ziemia całkiem mocno zamarznięta.



Malowane mrozem.



Wielka Stopa tu był :)


Pogodowo. W nocy - 10, w południe - 4

11 komentarzy:

  1. Wszystkiego smacznego! Można lepić kulki i odciskać je tłuczkiem do mięsa 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, twój Bug to połowa mojego :-) Ale nadal fajny. A spacer robi dobrze, ciasteczka też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad tą samą rze4ką mieszkacie...??? z tej samej strony brzegu? zazdroszczę.... gdybym mieszkała przy źródle dostałybyście po butelce z listem... :)

      ale to niemożliwe, bo mój list w butelce mogłabym najbliżej wrzucić do Brdy. I tam dopłynąłby do Wisły, tylko tam mógłby spotkac butelkę od Was :D.
      pozdrawiam dziewczyny z niedzielnym, wieczornym, zimowym uśmiechem...

      Usuń
  3. ale spacer zimowy cudny, chętnie zerknęłam...
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żołędziowa kawa??? a jak smakuje ...nigdy o takiej nie słyszałam..A ciasteczka wyglądają bardzo smakowicie.U nas dzisiaj piękna pogoda,tak jest od dłuższego czasu ,zero śniegu ,ale w nocy z przymrozkami ♥Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jej smaku należy przywyknąć :) Da się wypić, a ciasteczka są pyszne.

      Usuń
  5. Ciasteczka wyglądają smakowicie :) zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciastka kiedyś robiłam, muszę powtórzyć, dobrze, że mi przypomniałaś. :) Dziękuję za spacer :)

    OdpowiedzUsuń