czwartek, 26 października 2023

Chwila nieuwagi.

 


16 komentarzy:

  1. Oj, współczuje bardzo, teraz dużo galaretki i szprotek!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. galaretki, nóżki o tym słyszałam. O szprotkach pierwszy raz. musze poczytać. pozdrowienia i serdeczności- don't blink . Alis niezalogowana

      Usuń
  2. Och! Tak to własnie jest.Człowiekowi wydaje sie, że jest niezniszczalny, że nic złego mu nie grozi aż tu nagle dzieje sie cos takiego...Bardzo współczuję i szybkiego powrotu do zdrowia i sprawnosci zyczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że jesteś praworęczna.
    Dobrego zrastania i gojenia i czasu na odpoczynek!

    OdpowiedzUsuń
  4. O! masz ci los.. mam nadzieję, że ustawiona prawidłowo :)
    Szybkiego powrotu do zdrowia życzę, a kurze łapki, długo gotowane cuda czynią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju, współczuję bardzo, jedno co dobrze, że lewa ręka. No chyba, że jesteś leworęczna, to wtedy współczuję jeszcze bardziej. Życzę spokojnego powrotu do zdrowia, odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nie .... masz Ci los, bardzo współczuję. Co się stało? Upadłaś na tą rękę? Niewiele potrzeba,, wracaj do zdrowia, nie forsuj się, serdeczności Maria z Pogórza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo wszystkim za życzliwe słowa.
    Tak jak pisałam, wystarczyła chwila nieuwagi, aby pośliznąć się na opadłych i mokrych liściach, dodatkowo buty miałam oblepione mokrą gliną. I tak upadając cały ciężar ciała, przeniosłam na lewa rękę, bo w prawej niosłam pokaźny nóż:). Złamana kość na nieszczęście uszkodziła staw i kończyna już nie wróci do dawnej sprawności. Jak będzie naprawdę, zobaczę za kilka tygodni, a obecnie uczę się nowych umiejętności w posługiwaniu się jedną ręką:). Pozdrawiam wszystkich serdecznie:)
    M

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam taką chwilę nieuwagi. Współczuję, bo wiem co przechodzisz. Pozdrawiam. :) . Teresa Tenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to w życiu już jest, że fajne przygody i niefajne przeplatają się ze sobą:)
      M

      Usuń
  9. Współczuję i posyłam dobre myśli. Trzymaj się kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Nie jest tak strasznie, bo wytrzymała ze mnie baba i nawet dzisiaj posadziłam cebulki tulipanów.:), ale niestety butów już nie zawiążę:(

      Usuń
    2. tak myślałam, że będziesz fikać ;P

      Usuń
    3. :):) Znasz się na ludziach:):)

      Usuń