środa, 19 lipca 2023

Pełnia lata w warzywniaku:)

















14 komentarzy:

  1. Zachwycający, i tyle ci powiem 🙉🙉👌👌🙏🤩🤩🥰🥰❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby zwykłe warzywa, a jakie ciekawe zdjęcia!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo lato to dla warzyw najlepszy czas a w kwestii ich jedzenia również i dla nas ludzi najpyszniejszy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że w naszych stronach tak rzadko pada deszcz i wyhodowanie pięknych warzyw staje się niezwykle pracochłonne.
      M

      Usuń
  4. Jak pięknie w tej pełni :) smakowicie zielono i dojrzewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz solidną szklarnię 😄 bakłażany wyhodowałaś, mój urósł kiedyś jak paluszek. Teraz mam melony, ale nie wiążą owoców, więc znowu nic z tego. Dam sobie spokój z eksperymentowaniem. Pozdrawiam Maria z PP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bakłażany dostarczyły mi sporą dawkę stresu, bo jednak nie takie to wszystko łatwe z nimi:) Część posadzona zwyczajnie na polu też pięknie urosła i już zbieramy plony. Melony miałam w zeszłym roku i całkowicie się nie udały. Wiązały się i gnił. Może ziemia za ciężka? Najważniejsze, że ogórki i pomidory obrodziły aż w nadmiarze:)
      M

      Usuń
  6. Mario, taka obfitość swoich plonów godna zazdrości chyba że się wie ile to wymaga wysiłku i cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysiłku na szczęście się nie boję, a cierpliwości mam aż w nadmiarze:)

      Usuń
  7. O jak apetycznie u Ciebie w warzywniku, ale też i pracy to wymaga. Piękne bakłażany, wszystko piękne i aż ślinka cieknie, ja mogłabym żyć na warzywach i owocach. Zapasy na zimę zapewnione 👍. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to dobry rok i jedynie jabłek nie będzie, a szkoda, bo tych kupowanych nie jestem w stanie jeść:( Tak jak i Ty uwielbiam warzywa. Jem, mrożę i pakuję w słoiki, co się tylko da:)
      Pracy się nie boję. Jest najlepsza na wszystkie kłopoty i zmartwienia.
      M

      Usuń