piątek, 30 października 2020

PiS to wszystko robi dla Twojego i mojego dobra.

 Dlatego dzisiaj jak jacyś złodzieje po nocy z latarkami gromadnie ruszyliśmy zapalić znicze na grobach bliskich. Przybyli tam akurat w dużej mierze ci starsi, których rząd rzekomo bardzo chroni, bo młodzi na protestach.

Od jutra  odwiedzać swoich bliskich będą tylko ci, "których ból jest większy niż Twój"


"Wszystko zapada w głąb jak w kasę pancerną
nie obiecując nic w zamian: powrotu ani wspomnienia"
   Julia Hartwig


8 komentarzy:

  1. Mam nadzieje ze nie będzie miał wstępu na cmentarz i na Wawel tak jak wszyscy.Ktoś powinien zamknąć na grube łańcuchy wejście na cmentarz żeby się kurdupel przekonał jak serce boli nie być na grobie rodziców lub dziecka.Bo to co zrobił wczesniej gdy inni nie mogli iść na cmentarz to było wielkie chamstwo.O stratach zarobków biednych ,pracowitych ludzi nie wspólne bo mnie diabli biorą.Dobrze ze Wam się udało ciemna pora odwiedzić bliskich.Cóż,ja mogę tylko zapalić zakupione znicze na oknie i się pomodlić.Marta uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istotnie nam się udało i bardzo współczuję tym, którym zabrakło takiej możliwości. Najbardziej jest mi żal tych, którzy w ostatnich dniach stracili swoich bliskich i szczególnie ciężko przeżywają swoją żałobę.
      Zła decyzja złego rządu i tyle. Rządu, który jeszcze raz pokazał, że ma daleko i głęboko swoich obywateli.

      Usuń
  2. Nie myślałam i nie wierzyłam, ze doczekam czasu gdy zamkną cmentarze. Stałam przed zamkniętą na łańcuch furtą i beczałam z żalu i ze złości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabraniają odwiedzać chorych w szpitalach i umarłych na cmentarzach no i żywych w domach...

      Usuń
    2. I jak na razie nie widać, żeby istniały siły mogące coś zmienić. Mnie najbardziej przeraża obecność na scenie politycznej ministra Czarnka i jego doradców, bo "takie będą Rzeczypospolite, jakie młodzieży chowanie".

      Usuń
  3. Kościołów nie zamknęli, ale cmenatrze tak? To mnie zawsze będzie dziwić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ostatnich zagrywkach rządu i po niedawnych posunięciach Czarnka wszystko znowu widzę w czarnych kolorach. Zmęczenie, zniechęcenie i smutek.

      Usuń