sobota, 24 października 2020

"Rząd nie ciąża, da się usunąć".

Z Warszawy.



 "Te protesty były absolutnie skandaliczne, wulgarne, obsceniczne, świadczą o złej woli protestujących. A Trybunał zachowuje się logicznie, konsekwentnie i zgodnie z konstytucją. Konstytucja zwyciężyła" - powiedział w piątek minister edukacji i nauki Przemysław Czarnek."  

I tak to zostaliśmy z mężem lewakami, bo według Czarnka (i nie tylko) protestują i popierają protesty wywrotowcy i lewaki.

(Marta Frej)



(zdjęcia z sieci)

Te zdjęcia zostały zrobione przez moją córkę w czasie protestu w Lublinie:)







To wyzywanie, te bluźnierstwa tej lewicy, lewactwa - mówił o. Rydzyk w Radiu Maryja.

Jak widać, namnożyło nam się w Ojczyźnie lewaków i lewicy, że aż dziw, że w sejmie nie mają większości, a wielki dyrektor pyta,  skąd to się wzięło. Pewnie z braku dostępu do aborcji.

I na koniec słynny pan Ziemkiewicz



12 komentarzy:

  1. Chociaż jestem po siedemdziesiątce dołączyłabym do obalania, gdyby młodzi dali sygnał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzysz, protesty trwają.
      Szkoda, że moje starsze siostry nie mają Twoich poglądów.

      Usuń
  2. Mamuś doślę Ci później zdjęcia nie z sieci, zrobiłam kilka na proteście w piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grudzień 2015 - cyt. ,, Na pewno za czasów rządów Prawa i Sprawiedliwości my policji przeciwko manifestantom wyprowadzać nie będziemy, jak robiła to Platforma, bo szanujemy dialog, wolnośc i różnice poglądów'' - powiedziała szefowa rządu, Beata Szydło.
    Przechodzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Politycy na całym świecie uwielbiają kłamać i trzeba być tego świadomym.

      Usuń
  4. Sercem z Kobietami, choć przecież panów to też dotyczy, jak najbardziej.
    Z bólem serca, że do tego musiało dojść.

    OdpowiedzUsuń
  5. Raju, tak mi smutno, płaczę, bo wkurw mnie zalewa i płacz, ogromnie boli mnie to, co się dzieje w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to nie do końca tak źle jest. Ja jestem bardzo dumna z naszej młodzieży, że znaleźli tyle odwagi, że nie dają się zastraszyć i bez względu jak to wszystko się skończy, to dzięki nim obudziła się we mnie nadzieja na to, że może być jeszcze inaczej. Bardzo dużo tych młodych nie ma jeszcze praw wyborczych, ale przyjdzie taki czas, że zagłosują.

      Usuń
    2. Znam kilku osiemnastolatków, mojego brata synowie, ich koledzy i oni właśnie opowiadają, jak silnie są podzieleni przez rosnącą w siłę Konfederację i to mnie jednak smuci. Może to tylko środowiskowe poparcie dla Konfederacji, ale jednak...

      Usuń
    3. Niestety TEGO, co rośnie w Konfederacji, należy się bardzo obawiać.

      Usuń