niedziela, 20 lutego 2022

Dreptanie po Roztoczu:)

  Tanew jak na ten czas całkiem płytka, ale woda czyściutka i bardzo zimna. Rybak złowił jednego pstrąga, ale pozwolił mu nadal cieszyć się życiem. Pstrąg się cieszy ja...no nie wiem:)


Ja jednak piechotką:)





Nikt tu nie umiera na próżno.


 Wrzosy czekają na jesień


 Takimi lasami, takimi drogami chce się iść i iść...


Tylko mchy i porosty a ile kolorów:)


 Borówka brusznica okazała się być bardzo pyszna:) Szkoda tylko, że nie miałam pojemniczka na wynos:)


Tak sobie myślę, że ja jestem jakimś potworem, który powinien żyć w ciemnym lesie z niedźwiedziami i wilkami, bo tam czuję się najbardziej na miejscu:). Może ktoś mnie matce w kołysce podmienił. Ze wszystkich jej dzieci tylko mnie do lasu ciągnie jak wilka i tam od razu zapominam o wszelkich boleściach i całkiem słusznej już ilości lat:)

16 komentarzy:

  1. każdy z nas ma swojego wilka który nas ciągnie i tu i tam.....przypomniałam sobie swój las....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego ci się ciągle śnią niedźwiedzie :P
    I nie nazywaj mi matki potworem, normalnie co za chamstwo! Po prostu jesteś człowiek z lasu :D

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z tych lepszych potworów:)
      Uważaj, bo to może być dziedziczne. Geny po kryjomu mogą też ciebie wyprowadzić w las:):)

      Usuń
  3. To twoja gwiazda, pod którą się urodziłaś, to ona jest wszystkiemu winna ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też myślałam, że wszystkiemu winien wszechświat i jego gwiazdy:)

      Usuń
  4. A mnie się zawsze wydawało, że tych co ciągnie do lasu, to są najlepsi z najlepszych... Cieszę się, że las jest Twoim azylem, że łapiesz tam wsyztsko to, co ja nad oceanem. Chociaż za lasem tęsknię... ogromnie. Trzymaj się piękny człowieku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, bo u nas mówią, że wilka ciągnie do lasu, no a wilk jest dziki, wilk jest zły...:):) Mówią też, że swój ciągnie do swojego i tak to ja zaglądam do Ciebie o Ty do mnie:)
      Dziękuję za dobre słowa:)

      Usuń
    2. Moja wnuczka uwielbia wilki, mówi, że potwory są najlesze na świecie. I rano, kiedy puka do drzwi mojej sypialni pyta: wstałaś już mój potworze? Świat się zmienia, wilki też :P

      Usuń
    3. Jak zawsze dziecko wie lepiej:)
      Specjalna bajka dla Zosi i babci:) https://www.youtube.com/watch?v=_ryXqdRCuzs

      Usuń
    4. Wspaniała, dziękuję :)

      Usuń
  5. Witaj jeszcze lutym
    Zdecydowanie wolę podreptać z Tobą po roztoczu i nie słuchać tego, co dookoła. Ale serce i myśli nie pozwolą tak naprawdę się odciąć
    Pozdrawiam nadzieją na lepsze, bezpieczniejsze jutro 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest gorzej niż mówią i piszą, a bezpieczniejsze jutro odsunęło się w mglistą dal.

      Usuń
  6. Z tym lasem to ja mam to samo, co Ty. Serio. Uwielbiam łazić po lesie, szczególnie w górach. Piękne miejsca i fotki. Pozdrawiam :) z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń