środa, 24 stycznia 2018

Samo zdrowie:)

Zainspirowana tym Tutaj zakupiłam mąkę konopną i usmażyłam same pyszności. Bardzo podoba mi się skład tej mąki, bo ma dużo białka, mało węglowodanów i niewiele tłuszczy. Jest też składnicą fosforu, tak mi bardzo potrzebnego:)


Wczorajsza kolacja:)


Dzisiejsze moje dodatkowe kalorie:)


Placki i omlet są w wersji wytrawnej. Omlet jest z białek i mąki, a w plackach zamieniłam banana na dynię. Serek z mrożoną bazylią i czosnkiem. Na obie potrawy zużyłam łącznie 60 g. maki. Mąkę kupiłam w zwykłym spożywczaku za 7 zł.

6 komentarzy:

  1. Używam również :), trochę kolor mi "nie leży", ale co tam. Generalnie używam wszystkie mąki i kokosową, i ryżową, i owsianą, z ciecierzycy, gryczaną, albo chociaż mieszam je ze zwykłą. Wszystkiego trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kolor na szczęście nie przeszkadza:)Przymierzam się do zrobienia krakersów z węglem.
      https://ideimysle.blogspot.com/2017/08/islandia-krakersy-black-lava.html
      To dopiero kolor:)

      Usuń
  2. Wyszły z dynią? Rewelacja! 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszły całkiem smaczne:) Ciasta, placki z bananem są niestety baaardzo bananowe.

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o mące konopnej,fajnie że można się czegoś nowego dowiedzieć na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń