poniedziałek, 22 maja 2023

Uczę się być babcią:)

 


6 komentarzy:

  1. 0! Gratulacje Babciu 😃
    Ja już się trochę nauczyłam, ale tylko trochę, bo to jest proces bardzo rozwojowy 🙈
    Uściski dla Mamy i Maleństwa ❤️❤️🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej rozwojowy:), a maleństwo jest całkiem spore i nie jest już maleństwem:)

      Usuń
  2. Witaj M. w gronie szacownego Dziadostwa:-) wszystkiego dobrego dla Maleństwa, Rodziców, no i dla Ciebie, Babciu:-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie tak, bo nie o maleństwo tu chodzi. Zostałam rzucona od razu na głębokie wody:) Życie bywa pełne niespodzianek i zjawił się w naszej rodzinie mały człowiek, który mówi do mnie babciu:)
      M

      Usuń
  3. Cześć babciu, mam nadzieję, że to dobre uczucie :)

    OdpowiedzUsuń