piątek, 8 marca 2019

Róże dla kobiety :)

  
 Róże z mojego ogrodu.







 























***
„Myślę że to głupie ze strony kobiet by udawać że są równe mężczyznom. One są znacznie lepsze, i zawsze były. Cokolwiek dasz kobiecie, ona uczyni to lepszym. Jeśli dasz jej spermę, ona da ci dziecko. Dasz jej zakupy ona da ci posiłek. Dasz jej uśmiech, ona da ci swoje serce. Mnoży i powiększa wszystko co się jej da. Więc jeśli gówno jej dasz, spodziewaj się wielkiego gówna.”
William Holding

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam róże <3 mogłabym je dostawać lub kupować każdego dnia <3 Masz wyjątkowo dużo kolorowych różyczek w ogrodzie ;)

    Ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Róże kocham i też mam już sporo w ogródku.W tym roku wszystkie przycięłam ,na tyle by je odnowić ,one to lubią a ja latem będę miała piękniejszy kwiatostan::))No i już podsypałam nawozem dla róż na obfitość kwitnienia.O tej porze dobrze je dokarmić, bo za niedługo będą ciągnęły z ziemi pokarm..Twoje róże są bardzo ładne.☺
    Róża to wyjątkowy kwiat,w wazonie zawsze prezentuje się dostojnie☺Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko ścinam kwiaty do wazonów. Wolę je kwitnące w ogrodzie i na polu.

      Usuń
  3. Piękne, dziękuję :) ależ masz odmian, wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione są te białe krzaczaste. Mają swoją historię :)

      Usuń
  4. To jest jednak magiczny kwiat :-) Już niedługo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Dzikie oskubałabym 🌹

    OdpowiedzUsuń