wtorek, 5 marca 2019

Poranek z żurawiami.

Dzisiaj jest dzień, w którym przyleciały moje osobiste żurawie. Od samego rana głośno krzycząc, wyrażały swoją radość, że udało im się powrócić. Nie zbłądziły i nikt ich nie pożarł.
Dzisiejszy dzień jest z tych barzo wietrznych. Wczoraj zakończyliśmy przecinanie leśnego sadu. W nagrodę upiekłam sobie jabłuszko :)


 Z ziemi wychylają się co raz to nowe rośliny.
Pierwszy hiacynt.

Cesarskie korony.

I pomyśleć, że prawie 60 lat temu o tej porze roku zima była jeszcze tak okrutna, że mój ojciec zabierał mamę i mnie ze szpitala saniami. Dodam, że rolnicy w tym czasie nie mieli żadnego ubezpieczenia (dopiero od 1972) i za opiekę zdrowotną płacili.




12 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego :-) Nawet żurawie ci przyleciały w ten dzień. Dużo zdrowia i słońca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie ten dzień, ale blisko :). Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też wiosenne ptaki przyleciały,to chyba hiacynt a nie krokus?Bo mam też krokusy ,ale mają inne listki,takie bardziej podłużne i cienkie.To wygląda mi na hiacynta ☺A moja cesarska mość jeszcze nie wyszła z ziemi ,też mam .Chyba czeka na cieplejsze dni::))Oj pamiętam zimy takie☺Co to były za czasy...z przyjemnością wspominam::)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, masz rację. Wcześniej miałam tam zdjęcie krokusów, ale było trochę nieudane. Zapomniałam usunąć podpis :). Poprawiam.

      Usuń
  4. więć jeszcze urodzinowa wzmianka, u nas zatrzęsienie marcowych urodzin :)
    1,11,12,13,14,28 i dawniej 31..... :)

    dla Ciebie wszystkirgo dobrego. Były te zimy oj były. Moi w rodzinie twierdzą, że te zimy nie wrócą, ja myslałam, ze to takie bardziej przejściowe- że teraz jest np 7 lat cieplejszych, a potem mrozy zpowrotem nadejdą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wesoły macie marzec :) U nas taki jest październik.

      Usuń
  5. Najlepszego okołourodzinowego czasu dla Ciebie. Pieczone jesienne jabłuszka mają taki niesamowity smak! Uczta dla oczu, uszu i podniebienia 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimat doś mocno się zakręcił... piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń