sobota, 10 lutego 2018

Całą noc padał śnieg.

 I mam radość o poranku:)






10 komentarzy:

  1. cudne te widoki....
    za to lubię nasz kraj, pory roku, piekne róznorodne miejsca....
    dobrze, ze nie mieszkam na pustyni.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas po śniegu porannym pozostało tylko mgliste wspomnienie :) śliczne zdjęcia, bo ja śnieg lubię tylko na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj jeszcze trochę dopadało tego mokrego piękna:)
      Ja śnieg w zimie bardzo lubię, ale nie przepadam za czasem jego topnienia. Taka panuje wtedy nieprzyjemna rozpływalność na ziemi, w powietrzu, w mojej piwnicy:):)

      Usuń
    2. doskonale rozumiem, u mojej mamy występuje podobny problem. U nas jednak wysoka wilgotność i plusowa temperatura zmienia śnieg w wodę. Chociaż podobno w hrabstwie Donegal, śnieg potrafi przetrwać dwa dni :*

      Usuń
  3. Jednym słowem irlandzka atrakcja:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzisiaj odrobinę śniegu spadło i część ludzi nie zjawiła się w pracy... bo śnieg na drodze!

      Usuń
  4. A u nas śnieg prószy i prószy i nikomu nie przyjdzie nawet na myśl, że może z tego powodu nie iść do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a latem, kiedy upał utrzymuje się dłużej niż tydzień, tak około 25 stopni, ludzie również nie przychodzą do pracy, bo nie mają czym oddychać, oprócz obcokrajowców, Ci zawsze mają czym oddychać :P

      Usuń