niedziela, 9 lutego 2020

Wokół klimatu.

"Według oficjalnych stanowisk wszystkich liczących się na świecie organizacji naukowych zajmujących się badaniem klimatu oraz Akademii Nauk 80 krajów, to ludzie powodują globalne ocieplenie. Konsensus jest przytłaczający. Oczywiście, istnieją pojedynczy naukowcy, którzy odnoszą się do tego sceptycznie. Jest ich jednak niewielu. 97% klimatologów aktywnie publikujących artykuły o klimacie jest zdania, że klimat się ociepla a powoduje to aktywność człowieka." źródło

tutaj można zagłosować na klimatyczną bzdurę roku 2019.
A tutaj dzisiejsza temperatura. Dodam, że mieszkam blisko wschodniej granicy naszego kraju, gdzie najczęściej o tej porze roku dominował zimny wyż znad Rosji.


i dla porównania zdjęcie z 7.02.2019



6 komentarzy:

  1. Byłam wczoraj nad Bugiem, świeciło słońce, wiał wiatr, było ślicznie, choć brązowo. Byłam po prostu szczęśliwa. I tak mam zamiar pomagać Ziemi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze bym chciała, aby moje wnuki i prawnuki, i ich prawnuki też mogłyby spacerować nad Bugiem i być szczęśliwymi osobami :)

      Usuń
    2. Będą, wierz mi, z Bugiem czy bez ;)

      Usuń
    3. też myślę, że będą .... macie przepiękne sąsiedztwo. My nad Brdę mamy 12 km, ale jedziemy jesli tylko możemy...

      Usuń
  2. Niestety przyszłość jest nieodgadniona, nawet dla obecnego prezydenta;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutk mnie już tylko unosi...

    OdpowiedzUsuń