poniedziałek, 31 grudnia 2018

Było, było ...

Był śnieg i za parę godzin już go nie było.


Była choinka i...


... za kilka godzin już była upadłą choinką. Wszystko za sprawą koteczka :)


Wspólnymi siłami zjednoczonej rodziny zdołaliśmy ją postawić :)
Straty jednak były :(
Będzie już stała do lutego :)



 Było gwarno i tłoczno. Byli goście z Malty. Był malutki Franio. Było też cichutko i samotnie. Tradycyjnie pooglądałyśmy Hobbita i Władcę (wersje rozszerzone). Przeczytałam  też jeden z wielu prezentów.


Niestety jest nie mój, ale dobry syn dał matce pierwszeństwo :) Było dobrze.
Za kilka godzin ten rok będzie wspomnieniem. Był rokiem dobrym i był rokiem złym i takim będzie też następny.

15 komentarzy:

  1. No to wesoło było... ;))))

    A na Nowy Rok niech będzie jednak tylko dobry...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze podsumowane: różnorodność latami z nami 😚 Do poczytania w Nowym 🥂

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem z tego co niby złe, wyrasta coś dobrego. Połapać się trudno :-) U nas choinka specjalnie przywiązana do ściany, bo też mamy koteczka, a nawet pięć :-)
    Wesołego i spokojnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że było dobrze :) różnorodnie miło i tolkienowsko, ja właśnie odpalam Hobbita... więc do miłego.

    Ogień i Krew, myślałam o tym by przeczytać, ale wciąż inne książki lądują na czytniku, ale kupię sobie, chyba potrzebuję zrobić sobie prezent, rodzina obdarowywała mnie w tym roku narzędziami innego rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka ciut mnie rozczarowała. Spodziewałam się więcej i inaczej, ale i tak warto. Na obsesję nie ma rady :) Teraz Gaimanem się raczę.

      Usuń
    2. Gaiman i u mnie leży, czeka na mój wolny czas, bo wieczorami zasypiam zanim przyłożę głowę do poduszki, coś muszę zmienić w moim trybie dziennym, by mieć więcej czasu na czytanie.

      Usuń
    3. Oglądałaś może dodatki do Hobbita? Warto.

      Usuń
    4. Chodzi Ci o pełną wersję filmów? Bez wyciętych scen? To tak, oglądałam. Ale jak są inne dodatki, to poszukam.

      Usuń
    5. Chodzi mi o dodatki do pełnej wersji. Jest taka edycja na Blu - ray. Oprócz filmów jest tam 6 dodatkowych płyt. Duuuużo godzin oglądania :). Taki sam pakiet wyszedł kiedyś o Władcy.
      https://www.empik.com/trylogia-hobbit-wydanie-rozszerzone-jackson-peter,p1116682953,film-p
      Córka kupiła taniej na allegro.

      Usuń
    6. A tak, to właśnie oglądaliśmy i nazwaliśmy "pełną wersją" :) Tak samo kupiłam pełną wersję szwedzkiego serialu telewizyjnego Millennium, bo też lubimy.

      Usuń
  5. Oj ten koteczek ☺☺...Dużo zdrówka w nowym roku,bez niespodzianek..No ale musi być równowaga,byle bez większych smutków ♥Rodzinka to jest to!!!☺

    OdpowiedzUsuń