sobota, 11 sierpnia 2018

Tanie odżywianie :)

Moje bardzo ulubione danie, czyli dynia z dynią. 
Dynię makaronową z sosem warzywnym mogę jeść kilka razy dziennie i przez siedem dni w tygodniu :)


Wczoraj byłam w Domu. Przyłapałam swojego starszego brata na robieniu podorywki jeszcze starszym ciągnikiem na polu pełnym wspomnień.


Za wożenie wnuka w ciągniku dostało mu się kilka niemiłych słów. Niby kabina zabezpieczona, ale jednak tak robić nie trzeba, a taki mądry i rozsądny wydawał się mój braciszek :)


3 komentarze:

  1. Jak sobie przypomnę moje dzieci na snopkach siana wiezione 😱 a taka frajda! Mi się cukinia chwilowo przejadła. A szkoda bo zdrowa i tania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieciaki mają dużo dobrych wspomnień z czasu spędzonego u dziadków, bo i konie, krowy, świnie, żniwa, wykopki no i oczywiście towarzystwo do zabawy, czyli dzieci siostry i brata. Okrutną karą był zakaz jechania do dziadków :)
      Ja mam teraz fazę na dynie i dynię z cukinią. Wszystko na ostro i słono :)

      Usuń
  2. Danie wygląda baaardzo smakowicie, a i przepis z pewnością nieskomplikowany...czy można poprosić o ten przepis?

    Pozdrawiam z nad morza :)

    OdpowiedzUsuń