sobota, 25 sierpnia 2018

Nie miała baba kłopotu,

więc złamała sobie palec w stopie. Po 12 dniach człapania postanowiłam prześwietlić swoją boleść i wyszło szydło z worka. Jest złamany palec 5 :(. Po co komu tyle palców? Ja mogę z radością pozbyć się 1 i 5. Zrobiłam mazidło z żywokostu, aby przyśpieszyć zrastanie a teściowa podrzuciła ketonal forte, abym się znieczuliła :):) Niestety cały czas chodzę, wiec proces zdrowienia szybki nie będzie.


Idzie do jesieni :)


Pracy mi przybywa.
Spady w tym roku po 13 groszy.


Rybak łowi szczupaki. Prezydent mnie przeraża https://www.tygodnikpowszechny.pl/gimnastyka-nad-przedwiosniem-154698. Czas się zapętla.


Wieczorami suszę gruszki, śliwki i jabłka. W tym roku chcę mieć trochę więcej  suszonych owoców, bo urodzaj wielki :)




Niebinarny rośnie i rozrabia :)



I na koniec dnia pieczony kalafior z cebulką.


10 komentarzy:

  1. Dzieje się, oj dzieje...
    A spady tylko 13 gr - to woła o pomstę do nieba...

    Zdrowiej i miej się dobrze :) Czas faktycznie leczy rany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego zrastania-gojenia-regeneracji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Palec palcem, prezydent prezydentem i spady spadami, ale jak Ty pieczesz kalafiora? Nigdy takiego nie jadlam. Szybkiego palcowego wyzdrowienia zycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Surowy kalafior kroję dosyć drobno, cebulę na ósemki dodaję sól i paprykę ostrą. Wszystko mieszam i przerzucam na blachę. Pieką w temperaturze 200 st. przez 30 minut.
      Zestaw ziół/przypraw jest oczywiście dowolny. Można dodać trochę oliwy. Ja akurat nie dodaję.

      Usuń
  4. Słynny palec do zaczepiania o kanty łóżek? Niech żywokost solidną pomoc przyniesie. Tyle roboty z końcem lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem zawiniło zwykłe kartonowe pudło a żywokost już przynosi efekty:)

      Usuń
  5. Współczuję z powodu palca. Mam jednak nadzieję, że szybko się zagoisz/zrośniesz. Apetycznie z tym kalafiorem, muszę zrobić, zupełnie wyleciało mi z głowy, że tak można. Co do cenzury Przedwiośnia, nie mam słów. Gombrowicza pozbyli się ze szkół, teraz to, nie wiem, do czego zmierzają Ci ludzie.

    Kocie piękne, jabłka smakowite... Trzymaj się ciepło i zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń