czwartek, 5 marca 2020

Super rozwiązanie.

"W imieniu polskich władz złożyłem 

deklarację, że Polska jest w stanie bardzo 

szybko, jeżeli będzie taka potrzeba, wysłać 

do Grecji 100-osobowy oddział Straży 

Granicznej i 100-osobowy oddział Policji. 

Jesteśmy w stanie udzielić Grekom bardzo 

realnej pomocy - powiedział dziennikarzom w 

Brukseli Kamiński."



Jak zwykle myliłam się. Ja głupia baba myślałam, że to uchodźcy z Syrii potrzebują pomocy, a tu okazuje się, że nie. To biedną Europę musimy ratować. Życzę wszystkim rodakom, których pamięć historyczna jest taka krótka i wybiórcza by nigdy nie musieli uciekać w stronę zamkniętych granic. Historia lubi się powtarzać.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Empatia już w tym świecie nie istnieje. Niby jestem tego świadoma, a jednak boli.

      Usuń