czwartek, 7 lutego 2019

Przecinanie sadu.

O całe 10 dni wcześniej niż w 2018 .


Podwórko nadal solidnie zamarznięte.


 Zimowe pietruszki udało mi się wykopać tylko dlatego, że były dobrze okryte.
Obok mam zimowy pasternak, ale nie okryty i  nie ma mocnych :) Musi czekać na cieplejsze czasy.


 Najpyszniejszy zamiennik mojej kawy. Karob.


Kasza gryczana rządzi w kuchni :)
Śniadaniowe placki z wczorajszych resztek.


Gryczane coś na kanapki i nie tyko :)



Inspirowałam się tym przepisem. Następnym razem dodam do ciasta więcej cebuli i dodatkowo trochę oliwek. Bardzo dobry przepis baza :)

4 komentarze:

  1. Gryka i ogórek kiszony - doskonałe połączenie a ja lubię też grykę z czekoladą a ogórek z żytem. Dziesięć dni wcześniej przyjdzie wiosna??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie musi być bezglutenowo na jakiś czas. Czy wiosna przyjdzie wcześniej? Zobaczymy. Dwa lata temu (wtorek 7 lutego 2017) było tak; w dzień - 8, wieje i pada śnieg. W 2018 ósmego lutego było - 14 w nocy. Patrząc wstecz, można powiedzieć, że wiosna albo chociaż przedwiośnie już jest :) Mój sad potrzebuje śniegu, deszczu. Jest nadal bardzo sucho.

      Usuń
  2. Gryczane coś... zrobię dziecku i sobie. Oj, to ja Ci życzę deszczu, chyba że chcesz śniegu, to śniegu. Niech będzie mokro jak musi być :* uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech pada, bo roślina w mnie cierpi:)

    OdpowiedzUsuń