czwartek, 31 maja 2018

Niewyrażalność






A na dworze niewyrażalnie gorąco:):)

9 komentarzy:

  1. Wczoraj opalenizna z wycieczki w góry ... w Irlandii słonko też daje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kwietna łąka, ale to chyba pole rzepaku. ;) Za mało mi maków w krajobrazie i chabrów. Pola tak jednolicie zielone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skraj pola.Miejsce gdzie nie dosięgły opryski. Mała radość dla mnie :)

      Usuń
  3. Łąka jakich już nie widuję. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Upał i dla mnie niemożebny. Maków i chabrów dawno niewidzianych mi też brakuje. I makówek ale wiadomo. Pyszne poziomeczki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemieszały się nam te pory roku i już nic nie jest wiadome.

      Usuń
  5. Ja z upałem nie za pan brat. hehe Widoki przepiękne, uwielbiam takie. :) Zjadłabym poziomki. :D

    OdpowiedzUsuń