środa, 13 grudnia 2017

"Ostatni z nas"

Tutaj można poczytać na temat tego projektu.


Warto pozbyć się uprzedzeń i to nie tylko do literatury science fiction:)

„Więc tak naprawdę to nie science fiction czyni cię głupcem. Chodzi o to, że jeśli jesteś na tyle głupi, by być uprzedzonym wobec SF, wtedy będziesz głupio czytał SF”
Profesor Chris Gavaler -  Więcej


13 grudnia 1981 roku. Jaruzelski zamiast teleranka.
Zbrodnia stanu wojennego na rozkaz Moskwy


"Za trzy dni zabiją ludzi 
tak po prostu przed kopalnią 
mundurowa kukła powie 
że zginęli znowu ludzie 
- Przecież tak już chyba było 
czy wciąż musi być tak samo? 
- O tym, że zabili ludzi 
znowu będą mówić "Grudzień"? "
Elegia grudniowa - Jan Krzysztof Kelus

5 komentarzy:

  1. To był pierwszy rok mojej pracy i musiałam zostać wtedy w tej miejscowości,ponieważ był zakaz wyjazdu,a pracowałam i mieszkałam w miejscowości przygranicznej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście musiałam zostać na święta Bozego Narodzenia-dodaje ,bo tak nieskładnie napisałam w poprzednim komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generał zasponsorował Ci Święta bez najbliższych:(
      Ja akurat byłam w klasie maturalnej. Zabrali nam Pana Od historii i Pana od ekonomii:(

      Usuń
  3. Jeden i drugi(generałowie, choć powinno się ich wreszcie zdegradować)niestety odeszli nie rozliczeni, pochowani z honorami.

    OdpowiedzUsuń