sobota, 22 stycznia 2022

"A ziemia toczy, toczy swój garb uroczy; Toczy, toczy się los!"

 Działy Grabowieckie. Zdjęcia wykonane 16 stycznia.





Rezerwat "Brzeźno"


Powrót zimy, czyli znowu wieje, pada i mrozi.


Na pocieszenie herbatka iglasta do wypicia i szyszeczki sosnowe do pogryzienia:)


A do podziwiania styczniowy księżyc:)
Takie cuda dzieją się na moim niebie o szóstej rano.




Żeby przestać żyć w tym zachwycie wystarczy poczytać wiadomości albo obejrzeć film 
"Platforma"  i pomyśleć, na którym to poziomie przyszło nam żyć.

10 komentarzy:

  1. Przepiękne krajobrazy <3
    O herbatce z igieł sosny i jej właściwościach czytałam, ale nigdy nie miałam okazji spróbować. Bardzo mnie kusi, tym bardziej, że sosny kocham i w jakiś sposób się z nimi utożsamiam ;))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpyszniejsza jest herbata z igieł jodły. Ja piję ją nie tyle dla zdrowotności ile dla przyjemności:).

      Usuń
  2. Bardzo mi brakuje lasu, mojego, spaceru między drzewami....nie można mieć jednak wszystkiego....piękne widoki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może znajdziesz gdzieś w pobliżu park do spacerowania albo z czasem jakimś autobusem wyjedziesz za miasto:)

      Usuń
  3. A po co oglądać głupie filmy i słuchać głupich wiadomości? Lepiej pobyć w zachwycie jak najdłużej. To zdrowo, tak jak picie zdrowej herbatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć nic nie dzieje się bez powodu a tym samym i filmy (ten wcale nie zaliczam do głupich) i wiadomości po coś istnieją. Trwanie w zachwycie jest super tak długo, póki nie przerodzi się w samozachwyt i bezmyślność. Jak wszędzie i zawsze wskazana równowaga:)

      Usuń
  4. Wolę nie przestwać żyć w zachwycie.... świetne zdjęci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie trzeba mocno się starać o to życie w zachwycie:)

      Usuń
    2. Unikam złych ludzi, miejsc z głupotami, bzdurami, wiem że stwarzam sobie taką bańkę, wyidealizowane miejsce, ale mam dość zła, podłości, czułam się coraz gorzej psychicznie, ale nie wiem na jak długo mi to wystarczy.

      Usuń
    3. W pełni Ciebie rozumiem. Dbanie o własny dobrostan w obecnych czasach jest bardzo potrzebne.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń